Presentació de resultats de la Fundació Impulsa en el seu primer any

El dijous 02 de febrer es va realitzar l’Acte de Presentació de Resultats de la Fundació Impulsa a la Casa Ricard de Vic.
L’acte va comptar amb la presència del President d’AusaFutur, el senyor Joan Font, el Molt Honorable Senyor Artur Mas, l’Excel·lentíssima Alcaldessa Anna Erra i el President de la Fundació Impulsa, el senyor Carles Cuyàs.

Cuyàs va exposar els bons resultats del primer any de vida de la Fundació Impulsa i els objectius per aquest pròxim any (Discurs en PDF). Seguidament a aquest discurs, el senyor Font, va explicar el motiu pel qual AusaFutur participa de forma activa a la Fundació i la importància de la seva acció en el territori. Finalment, es va donar pas als discursos de la senyora Erra i el Molt Honorable Senyor Artur Mas en els quals van expressar la importància de projectes com els de la Fundació Impulsa per tal de facilitar l’accés als estudis i millorar el teixit empresarial català.
L’acte va finalitzar amb una copa de cava acompanyada d’un refrigeri de la mà dels estudiants de l’Escola d’Hostaleria de Tona.

El diari El 9 Nou i Osona.com es van fer ressò de la presentació de resultats de la Fundació Impulsa.
A continuació es poden llegir els artícles íntegres:

Article Nació Digital
Article el9Nou.cat