Finalitzem el procés de selecció amb més de 300 sol·licituds rebudes pel curs 2024-2025

Un any més a la Fundació Impulsa ha finalitzat el procés de selecció dels joves que el curs 2024-25 rebran l’acompanyament i la Beca de la Fundació Impulsa per cursar estudis de Formació Professional.

A l’espera de la resolució definitiva del procés de matriculació dels joves, la Fundació Impulsa té previst becar el curs que s’inicia al setembre un total 335 Impulsers als diferents territoris: 84 a Osona, 17 al Bages, 27 al Berguedà, 25 al Moianès, 45 a la Garrotxa, 26 al Baix Empordà, 48 a Terrassa, 41 a Sabadell, 12 a l’Anoia i per primer any, 10 al Gironès.

Els joves s’han escollit a partir de criteris econòmics i de motivació pels centres educatius i posteriorment, els Consells Comarcals i Ajuntaments han fet la valoració socioeconòmica per, després, l’equip psicopedagògic de la Fundació Impulsa fer-ne la selecció final a través d’un procés de valoració molt exhaustiu on es valoren diferents competències com la motivació, voluntat d’esforç, constància, habilitats comunicatives, compromís, vocació.

Un cop l’equip psicopedagògic ha comunicat la resolució definitiva de les prop de 300 candidatures rebudes, els joves seleccionats han assistit amb les seves famílies a una sessió informativa on se’ls ha explicat tot el procés per la formalització de la Beca Impulsa.

Al llarg d’aquestes setmanes l’equip psicopedagògic està donant suport als joves en el tràmit de formalització de la matrícula, alhora que acompanyen aquells que encara no coneixen si finalment podran accedir als estudis escollits en primera instància, per tal de reorientar-los a setembre si fos necessari.