Hp fa una donació de 50 ordinadors renovats perquè els joves Impulsers  puguin estudiar amb les eines tecnològiques necessàries

Aquests dies estem fent entrega d’ordinadors portàtils als joves Impulsers perquè puguin tenir les eines tecnològiques adequades per a poder cursar els Cicles de Formació Professional. Bona part d’aquests ordinadors provenen de la donació que ha fet HP, a través de la seva entitat “HOPE Recycling Futures”, a la Fundació Impulsa amb l’objectiu de donar una segona vida als dispositius portàtils. Una acció que no només dona grans oportunitats a joves en situació socioeconòmica vulnerable, sinó que també fomenta una actitud sostenible en la preservació del planeta.

Aquest donatiu s’engloba en una voluntat conjunta de les dues entitats de donar accés als joves a les noves tecnologies, sabent que el seu accés fomenta la igualtat de les persones, i fent que el futur depengui de l’actitud i el talent individual, i no pas de la situació socioeconòmica concreta. Des de la Fundació Impulsa volem donar les gràcies a HP per aquest donatiu en dispositius portàtils ja que genera un impacte social i d’economia circular immediat en el nostre entorn, facilitant la tasca que realitzem des de la Fundació i ajudant a reduir la bretxa digital entre els joves, així com també donant oportunitats d’aprenentatge per a tots.

La iniciativa HP HOPE suma ja 67 projectes participants, entre ells el de la Fundació Impulsa. Els 50 joves Impulsers que rebran aquests ordinadors, se sumen als més de 15.750 que ja ha entregat HP arreu del món en diferents projectes socials

La donació d’aquests portàtils forma part d’una de les aportacions de la Beca Impulsa, que consta també d’una ajuda econòmica i un suport psicopedagògic integral.