Acomiadem la nostra Ambaixadora del Bages, Montserrat Cullerés

Acomiadem la nostra Ambaixadora del Bages, Montserrat Cullerés, durant l’acte de tancament del curs d’aquesta comarca a Sant Fruitós de Bages, amb la presència del President de la Fundació, Sr. Carles Cuyàs.
De part de tot l’equip de la Fundació Impulsa volem donar les gràcies per la tasca realitzada per la Montserrat, qui ha estat Ambaixadora de la Fundació a la comarca del Bages des dels seus inicis quan vam introduir-nos al 2021. Des d’aleshores, sempre ens ha acostat el projecte al teixit empresarial i social de la comarca. En aquest darrer curs, al Bages, s’ha arribat a un total de 16 joves becats, 15 mentors en actiu, 9 entitats de voluntariat i 6 centres d’ESO que han presentat candidats. Des del 2021, en total hi ha hagut 21 joves que s’han pogut beneficiar de la Beca Impulsa.

El President de la Fundació, va comentar “Avui que t’acomiades com a Ambaixadora, et volem donar les gràcies per haver-nos donat la mà en aquest innovador projecte social i per haver cregut en la nostra tasca des del primer dia. Moltes gràcies Montse per la teva dedicació, la Fundació Impulsa al Bages sempre portarà una part de tu.”
Cullerés va continuar el negoci familiar de repartiment de gasoil a domicili fins que l’any 1994 va fundar Petro-Pintó, juntament amb el seu marit. A partir de 1998 l’empresa es va especialitzar en la venda de carburants i ha esdevingut una de les companyies referents del sector a la Catalunya Central.