Membres del Patronat de la Fundació Impulsa i la seva Directora General mantenen una reunió amb la Presidenta de la Diputació de Barcelona

Carles Cuyàs, President de la Fundació Impulsa, i Andrea Carandell, membre del Patronat, acompanyats per la Directora General de la Fundació, Rosa Pujols, han tingut l’oportunitat de reunir-se amb la Presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret. La trobada ha estat una ocasió per establir un diàleg proper sobre la tasca que realitza la Fundació Impulsa i per explorar possibles sinergies que puguin contribuir a generar noves oportunitats per als joves en situació de vulnerabilitat que volen cursar un Cicle de Formació Professional.

Durant la reunió, es van compartir els objectius del Mètode Impulsa, que combina suport econòmic i acompanyament integral per als joves que accedeixen a les beques de la Fundació, i es va destacar la importància d’ampliar la col·laboració entre institucions públiques i privades per fer front als reptes dels joves de la demarcació de Barcelona.

Moret va expressar el seu reconeixement a la feina que la Fundació Impulsa està fent per transformar la realitat de molts joves, i va reiterar el compromís de la Diputació amb iniciatives que promoguin la inclusió social i educativa.

Aquest tipus de trobades són claus per reforçar els vincles institucionals i sumar esforços en la missió de la Fundació de reduir l’abandonament escolar i impulsar el desenvolupament personal i professional dels joves. Des de la Fundació Impulsa, es valora molt positivament la bona acollida i la predisposició de la Diputació de Barcelona a col·laborar en projectes futurs que permetin ampliar l’impacte social de la nostra tasca.