Factor Energia impulsa el futur dels joves sumant-se com a Organització Impulsora de la Fundació Impulsa

La comercialitzadora d’energia elèctrica i gas natural Factor Energia, creu en el futur de l’energia, i conscients que el futur està a mans dels joves, se suma a la tasca de la Fundació Impulsa per brindar-los oportunitats formatives i acompanyament humà.

Amb aquesta voluntat, ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Impulsa per contribuir econòmicament als nostres programes formatius i d’acompanyament als joves, així com també s’adhereix a alguns dels nostres programes per desenvolupar la seva Responsabilitat Social Corporativa (RSC) i fer mentoria social amb la Fundació Impulsa.

Així ho explica Emili Rousaud, de Factorenergia “El talent jove és essencial per al futur, també per al futur del sector energètic. A Factorenergia creiem de manera ferma en la importància de recolzar-lo i desenvolupar-lo. Col·laborar amb la Fundació Impulsa és fonamental per fomentar la innovació i la sostenibilitat, assegurant així un futur brillant i pròsper per als joves, per la indústria i per la societat.”

Des de la Fundació Impulsa celebrem aquest acord, que contribueix a fer possible que més joves amb talent i motivació però en situació de vulnerabilitat socioeconòmica, puguin continuar els seus estudis cursant cicles de FP.