Aquest curs 2023 – 2024, 317 joves han rebut el suport de la Fundació Impulsa per cursar cicles de Formació Professional

Per novè any consecutiu, 317 joves en situació de vulnerabilitat i amb motivació per continuar estudiant, han cursat un cicle de Formació Professional gràcies a la Beca i acompanyament de la Fundació Impulsa. Una xifra que hem volgut visibilitzar i posar de relleu a través dels actes de tancament de curs celebrats a cada un dels territoris on la nostra entitat social hi és present. Una acció que forma part del pla formatiu del Mètode Impulsa, que reforça la tasca psicopedagògica i de mentoria que reben els joves al llarg de tot el curs,  i que posa en valor el suport institucional i d’organitzacions que fan possible la tasca d’Impulsa.

Els actes de tancament son un espai de reconeixement als Impulsers pel seu esforç en finalitzar el curs i, en especial pels que es graduen de cicles Formatius de Grau Mig o de Grau Superior. També esdevé el moment perquè joves i mentors s’acomiadin, i per posar en pausa aquelles relacions de mentoria que continuaran el curs vinent, i que es reprendran al setembre. Enguany, un total de 231 mentors han col·laborat com a voluntaris per acompanyar els joves impulsers.

Volem agrair la participació de totes les persones que han assistit a tots aquests actes de tancament per posar punt i final a aquest curs 2023-2024, en el que un 80% dels joves que es podien graduar d’un Grau Mig o d’un Grau Superior ho han fet, un índex molt superior al de la mitjana catalana.

Durant els actes també s’ha profitat per agrair als mentors la tasca que realitzen amb els joves i a totes les organitzacions impulsores per a fer possible aquests resultats. Hem comptat amb la participació de l’Expresidenta del Parlament de Catalunya, la M. Hble. la Sra. Anna Erra; la Subdirectora de polítiques actives del SOC, la Sra. Susanna Díaz; la Diputada adjunta i la Coordinadora de l’Àrea d’Educació de la Diputació de Barcelona, la Sra. Glòria Colom i la Sra. Marcel·lina Bosch, respectivament; així com altres representants de diferents Ajuntaments i Consells Comarcals, i d’entitats i fundacions que col·laboren amb el nostre programa.